VoIP: Het nieuwe werken!

Het ‘nieuwe werken’ is een term welke steeds meer en meer een trend lijkt te worden. Alles moet zo efficiënt worden aangepakt en kosten besparen is hierbij van groot belang. Om als medewerker thuis te gaan werken, moet de werkplek min of meer nagebootst worden, zodat alle benodigde middelen aanwezig zijn. Voor functies waarbij klantcontact centraal staat, is telefonische bereikbaarheid ook erg belangrijk.

Middels VoIP telefonie (Voice over IP) bent u niet meer locatieafhankelijk, wat uitstekend aansluit op bovengenoemde situatie. Thuiswerkers blijven ook thuis gewoon bereikbaar op het algemene bedrijfstelefoonnummer. Extra mobiele telefoonnummers zijn niet nodig, al kunt u deze met hetzelfde gemak laten aansluiten op uw eigen VoIP centrale. U kunt met de aangesloten mobiele telefoonnummers vervolgens gebruik maken van dezelfde mogelijkheden als uw vaste telefoonnummers (onder andere wachtrijfunctionaliteiten en een keuzemenu).

Maar hoe gaat dat nu eigenlijk in z’n werk, zo’n VoIP centrale? Uw gewenste telefoonnummer wordt aangesloten op een telefooncentrale welke geheel voor u wordt ingericht. U kunt hier zoveel telefoonnummer op aansluiten als u wenst, ook faxnummers voor fax2email is geen enkel probleem. Het inrichten van de centrale gebeurt volledig in overleg, onze specialisten stemmen alles met u af. Wij bieden ook de mogelijkheid voor een persoonlijk ingesproken menu, hiervoor werken wij samen met Daniël Smulders. Daniël werkt als voice-over voor onder andere Discovery Channel en radiozender Qmusic. Uiteraard is het ook mogelijk om eigen ingesproken opnamen aan te leveren.

Doordat de telefoongesprekken bij VoIP XL via uw internetverbinding worden gestuurd, heeft u geen aparte telefoonverbinding meer nodig. Dit draagt dus erg goed bij aan de kostenbesparing zoals aan het begin van dit artikel toegelicht. U kunt zich vast voorstellen dat de telefoongesprekken via uw internetverbinding niet alleen heel snel zijn, maar ook van uitstekende High Definition (HD) gesprekskwaliteit. Wanneer uw klanten telefonisch contact met u opnemen, komen zij uit bij een zeer professionele en duidelijke telefooncentrale. Dat is toch waar ieder bedrijf naar streeft?

Comments are closed.