Top tien tips voor gezonde feestdagen

water drinken is belangrijk

water drinken is belangrijk

1. Niet ” sparen”
Niet niks of heel weinig eten om ’s avonds te kunnen feesten. Je ontbijt en/of lunch overslaan is geen goede manier om te voorkomen dat je aankomt. Er zijn vele redenen waarom dit geen goede tactiek is: je bloedsuikerspiegel daalt, je hebt weinig energie, je kunt je niet goed concentreren.De kans is groot dat als je de hele dag wacht tot je ’s avonds mag eten je twee keer zoveel eet omdat je zoveel honger hebt.

2. Snacks
Neem een gezonde proteïne-rijke snack van Herbalife bijvoorbeeld voordat je naar een diner of feest gaat. Je wordt vol van een gezonde snack die eiwit bevat en dat zorgt er voor dat je niet dat extra hapje of lekkers neemt.

3.Blijf bewegen
Gebruik feestjes om je socializen met je vrienden. Blijf rond lopen en dat niet naast de chips zitten. Lopen telt als bewegen en hoe meer je beweedt hoe beter.

4.Dans
Dans de feest calorieën eraf. De extra bonus is dat hoe meer tijd je besteed aan dansen, des te minder tijd je besteed aan eten.

5.Routine
Sla geen workouts over. Het beste wat je kunt doen is je sport routine intact houden. Het helpt om calorieën te verbranden.

6. Kijk uit met drankjes
Probeer om zo min mogelijk zoete drankjes te drinken. Je zult verstelt staan hoeveel calorieën daar in zitten. Het helpt om veel water of een Herbalife Product te drinken.

7. Zorg voor zoveel mogelijk vrije tijd door snelle workouts
Probeer ’s morgens en ’s avonds 10 minuten oefeningen te doen. Het helpt je om calorieën te verbranden en in shape te blijven.

8. Blijf niet achter je PC zitten
Blijf actief tijdens de feestdagen en voor die tijd. Bestel niet alles via internet, maar ga gewoon op pad. Lopen en tassen dragen is ook beweging.

9. Zorg dat elke minuut telt
Blijf actief. Neem de trap. Parkeer ver van de winkel. Ga naar buiten om een rondje te lopen. Hoe actiever je bent hoe minder je zult aankomen.

10. Start vandaag
Wacht niet tot 1 januari om te gaan sporten. Hoe sneller je start met een positieve en actieve gezonde levensstijl, hoe sneller je je persoonlijke gezondheids doelen zult behalen!

Comments are closed.