Papieren logboeken niet van deze tijd.

Facility managers en andere beheerders van logboeken ervaren al jaren de last van papieren logboeken. Is een manager verantwoordelijk voor meerdere locaties of één grote locatie dan is het praktisch gezien onmogelijk logboeken op locatie in te laten vullen en deze centraal te beheren. Vaak is het bijhouden van deze logboeken het probleem. Het is één van de vele taken die een medewerker heeft en wordt dan ook snel vergeten.

 

In een facilitaire wereld waar centralisatie en digitalisering hoogtij vieren is het een raadsel waarom er nog steeds gewerkt wordt met verschillende papieren logboeken. Door de verscheidenheid aan taken is het haast onmogelijk voor managers om  elk proces te kennen en deze kennis te onderhouden. Het zijn dan ook vaak taken die tussen wal en schip belanden.

 

UlogIT is de oplossing voor deze herkenbare problemen. UlogIT is een management proces engine en tegelijkertijd uw digitale logboek. Het systeem kan vervolgwerkzaamheden automatisch inplannen en er mensen aan herinneren. Wanneer er werkzaamheden uit te pas lopen wordt er contact opgenomen met de verantwoordelijke medewerker of manager. Op deze manier hoeft de manager niet onnodig tijd te besteden aan randwerkzaamheden. UlogIT is voor elke procedure toepasbaar, momenteel zijn de volgende modules ontwikkeld:

  • Legionellabeheer;
  • Brandveiligheid;
  • Vergunningbeheer;

 

Wilt u graag meer informatie dan kunt u kijken op www.aqua-visie.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *