Een defecte rolpoort maken? Wat moet ik doen?

Een defecte rolpoort komt altijd ongelegen. Wellicht worden toegangswegen naar uw woning of garage geblokkeerd waardoor er problemen ontstaan. u wilt daarom waarschijnlijk zo snel mogelijk een technieker inschakelen die het probleem kan oplossen. Maar wie moet u bellen om uw rolpoort te maken? Om de juiste beslissing te nemen is het belangrijk dat u rekening houdt met een aantal factoren. Het is belangrijk dat de firma die uw poort gaat herstellen goed bereikbaar is, beschikken over de juiste kennis van uw type en merk poort en of ze snelle service leveren.

Wij hebben research voor u gedaan onder herstelfirma’s van rolpoorten in België. Tijdens ons onderzoek zijn we uitgekomen bij het bedrijf ROMASS. Hieronder vindt u 4 redenen waarom u voor ROMASS moet kiezen voor de herstelling.

1. Bereikbaarheid

Wanneer u zo snel mogelijk het probleem opgelost wilt hebben is het belangrijk dat de techniekers of klantenservice goed bereikbaar zijn. Dit kan per mail of telefonisch. Het is bij ROMASS mogelijk om telefonisch tussen half 9 en 5 een storing aan te melden. Via de website is dit 24/7 mogelijk om een interventie aan te melden. Indien u vragen hebt is de klantenservice op doordeweekse dagen bereikbaar tussen half 9 en 5. Na het aanmelden van de interventie neemt de afdeling planning contact op om een afspraak in te plannen voor de herstelling. Meestal kan de herstelling nog dezelfde dag plaatsvinden of een dag erna.

2. Klantvriendelijk

Een kapotte rolpoort zorgt altijd voor vervelende situaties. Om te voorkomen dat het probleem niet groter wordt dan dat het al is, is het belangrijk dat de technieker en bedrijf klantvriendelijk  zijn. Het bedrijf moet u ontlasten en ervoor zorgen dat uw poort zo spoedig mogelijk gemaakt wordt. Om dit te kunnen waarmaken heeft ROMASS een klantenservice die op doordeweekse dagen van half 9 tot 5 bereikbaar zijn. Per mail kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week een vraag stellen. Ook hebben ze een uitgebreid garantiesysteem en een prima klachtenafhandeling afdeling. Kortom: alles om van u een tevreden klant te maken.

3. 20 jaar vakkenis

Elk jaar komen er nieuwe onderdelen en modellen op de markt van rolpoorten. Het is daarom belangrijk dat de techniekers op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van elektrische poorten. De techniekers van ROMASS worden elk half jaar bijgeschoold zodat ze alle merken en typen poorten kunnen herstellen. Naast de nieuwste ontwikkelingen beschikken onze techniekers ook over jaren lange ervaring in het herstellen van oudere type rolpoorten.

4. Alle merken en types

Hier is al kort aandacht aan besteed. De techniekers van ROMASS zijn professioneel opgeleid en getraind om alle merken en types rolpoorten te kunnen herstellen. Of het nu gaat om een handbediend of elektrische rolpoort, voor ROMASS is dit geen probleem. Niet elke firma zal verstand hebben van alle type rolpoorten en ook niet de juiste en benodigde onderdelen op voorraad hebben. Dit heeft ROMASS wel. Alle techniekers beschikken over een servicebus met een voorraad van alle merken onderdelen die direct op locatie geplaatst en vervangen kunnen worden.

Wilt u meer informatie over ROMASS? Neem dan een kijkje op hun website. Hier vindt u nog meer redenen om voor deze firma te kiezen.

 

Comments are closed.